Електровози коксові (ЕК)

     Електровози коксові (ЕК) — спеціальний технологічний транспорт локального застосування на коксовому боці батареї з реверсним переміщенням оригінальних вагонів для перевезення розпеченого коксу за різних («сухий», «мокрий») способів гасіння коксу стандартною колією 1524 мм (1435 мм, 1676 мм).

  • Енергозабезпечення: штатне — електропривод; технологічне, пневматичне, гідравлічне на замовлення.
  • Керування: релейно-контакторні системи, частотні перетворювачі, програмні контролери.
  • Режими: ручний, напівавтоматичний за групами операцій.
  • Час циклу обслуговування, секунд — 650.
  • Продуктивність, видач/годину — 7.
  • Підвіска ходової частини: ресорна; ресорно-пружинна (за заявкою).
  • Максимальна швидкість ходу, км/годину — до 25.
  • Гальмівна система: пневматична, колодкова.
  • Масогабаритні параметри (високий, низький, симетричний, ліворуч, праворуч від борта кабіни, відеоконтрольні пристрої, системи клімат-контролю тощо) уточнюються за індивідуальними замовленнями.
  • Стандартне облицювання кузовної частини й кабіни, трубне розведення виконуються з корозійностійкої сталі.

 

Вагони для перевезення розпеченого (1050 … 1100º С) коксу (ВКГ; ВРК)

     Оригінальний внутрішньоцеховий рухомий причіпний состав електровоза:

     А) за «мокрого» способу гасіння коксу «ВКГ» — ящик-кузов з корозійностійкої сталі з крутонахиленим днищем (28º) для сходу води; футерований усередині й по ходу плитами з жарозносостійкого матеріалу (чавун або сталь); забезпечений фасадними затворами, що відкриваються (від пневмо- або гідравлічної системи). Установлений (на точкових опорах — колонах) на несучій поздовжній рамі з ходовими колісними парами (2-; 3-вісними) візками залізничного типу з пружинними амортизаторами (або оригінальними, посиленими).

  • Пневмогальмівна система (керування від локомотива), накладні гальмівні черевики.
  • Важільно-механічний привод відкривання затворів кузова (пнемо- або гідроциліндри) на трансмісійних валах.
  • Масогабаритні характеристики (залежно від місткості кузова):
  • до 13 м3 ~ 60 тонн (Vk = 21,6),
  • 19 м3 ~ 76 тонн (Vk = 30,9),
  • 23 м3 ~ 63 тонн (Vk = 30,0...32…32,3),
  • 25м3 ~ 110 тонн (Vk = 41,6),
  • 31 м3 ~ до 150 тонн (Vk = 51,0).
  • Довжина (по осях автозчеплень) від 16,82 до 18,75 м.
  • Ширина (по колії) від 4,22 до 6,00 м.
  • Висота (по фасаду затворів) від 4,175 до 5,4 м.
  • Прийом коксу та вивантаження в режимі «протягання».

     Б) за «сухого» способу гасіння коксу (ВРК) прийом коксу в режимі «стоянки»

  • 2- або 3-складовий пакет модулів оперативно-розбірного (за технологією застосування) варіанта у поєднаннях:

– Б1 лафет (з вертикальними напрямними) і кузов з донними затворами, що відкриваються;

– Б2 лафет + рухома платформа (з вертикальними напрямними) + кузов з донними затворами, що відкриваються.

  • Кузов, короб звареного каркасного типу, футерований усередині плитами з жароміцного стійкого матеріалу (чавун або сталь).
  • Має бокові ходові ролики на вертикальних стінках, вертикальні тяги-захвати, що керують положенням донних затворів у технологічних позиціях.
  • Відкритий зверху для завантаження.
  • Закритий знизу шарнірно-рухомою парою затворів, що відкриваються під масою коксу й керовані тягами на робочих позиціях «приймання-транспортування-розвантаження».
  • Лафет — зварена рама на твердих ходових візках (для стабільного стикування на місцях перевантаження кузова) з 2–3-колісними парами.
  • Рухома платформа, ґратчаста двобалкова плита з ходовими й боковими роликами, вертикальними напрямними для кузова.
  • Масогабаритні характеристики (залежно від місткості кузова) за варіантами Б1; Б2.

– При 54,5 м3 від 47 до 60 тонн — (V до 32,3).

– При 77,5 м3 від 59 до 72 тонн — (V до 41,6).

– При 95 м3 від 74 до 89 тонн — (V до 51,0).

– Довжина (по осях автозчеплення лафета) від 11,2 до 12,9 м.

– Ширина (по колії) від 5,2 до 5,5 м.

– Висота (по верху кузова) від 4,63 до 5,3 м.

19vrk30_3-sb